2018-10-03
Агресивний і полегшений 'Road Runner' на базі Scout Sixty це перший кастом Indian від англійських кастомайзерів MotoShed і, ймовірно, перший Indian Scout з вихлопом, розташованим під сидінням.
Проект Road Runner зародився, коли у двох співробітників компанії MotoShed з'явилася можливість покататися на стандартному Indian Scout Sixty, незабаром після його випуску в 2016 році. Поїздка їх так вразила, що вони відразу почали обговорювати варіанти кастомайзинга, які їм хотілося б зробити. «Технічні параметри і робота байка «знесли нам дах», але ми знали, що можемо їх поліпшити, створивши абсолютно унікальний байк», кажуть MotoShed. "Мотоцикл так і просився на кастомайзинг, і через кілька годин обміну думками з'явилася основна ідея - вихлоп під сидінням. Тепер ми знали, що нам потрібно робити, і на наступний день ми замовили Scout."
З тих пір команда провела безліч годин, обговорюючи деталі і будуючи плани, і понад 100 годин пішло на самі роботи. Крім вихлопної системи, команда вирішила змінити посадку водія на більш агресивну, поліпшити підвіску і збільшити дорожній просвіт. "Величезний потенціал Scout Sixty був для нас очевидний, і ми вирішили вивести його технічні можливості на максимум. А щоб дизайн відповідав, ми також вирішили познімати з байка все зайве, залишивши тільки головне, що додало йому легкості, але зберегло оригінальний вигляд."
Як тільки були зняті всі деталі, які MotoShed хотіли замінити, модифікувати або прибрати взагалі, складність розташування вихлопу під сидінням стала очевидною. "Це і правда була найскладніша частина переробки. У стандартній моделі під сидінням заховано безліч важливих компонентів, як акумулятор та проводка. Indian Motorcycle виконали в цьому плані відмінну роботу."
Перемістивши насос ABS, команда змогла встановити на його місці кастом ящик акумулятора, в який помістила меншого розміру акумулятор (який використовується на гоночних мотоциклах) і регулятор/випрямляч. Таке переміщення зажадало серйозної роботи по перепрокладці проводки.
Звільнивши простір під сидінням, команда приступила до робіт з переміщення вихлопних труб. Проблема нагріву труб була вирішена спеціальної обмоткою, що дозволило прибрати основний жар від ніг водія і додало байку відмінний вигляд. Крім того, були розроблені і встановлені на труби спеціальні захисні кріплення, які також утримують високі температури і захищають вихлоп від бруду. Для таких коротких вихлопних труб (одна коротша за іншу на 20%) була встановлена система Dynojet Power Vision CX, що дозволяє реєструвати дані і ідеально перенастроювати ему. "Якщо чесно, зараз звук занадто гучний. Але ми продовжимо над цим працювати."
Команда змінила розташування сидіння, зробивши, таким чином, положення водія агресивнішим, спортивним, замінили стандартні підніжки на комплект підніжок Rizoma, а також встановили кермо Renthal. Нове розташування сидіння, нові підніжки і нове розташування кріплення для номерного знака дозволяє зайти в поворот з меншим кутом нахилу. А більш жорстка підвіска підняла байк вище, забезпечивши більший дорожній просвіт і більший контроль компресії на повороті.
Велика частина робіт була зроблена командою MotoShed, але також були залучені і сторонні експерти. "Різниця між хорошим кастомом і крутим кастомом полягає в деталях. Пропрацювавши в мото індустрії багато років, у кожного з нас з'явилися відмінні знайомства з різними професіоналами у своїй сфері, які дійсно можуть зіграти вирішальну роль в наших проектах ".
Серед залучених фахівців для проекту Road Runner були: Chris Walton з компанії CW Engineering, який зробив елементи з листового металу, як обтічник фари, передні бризковики і захисні кріплення для вихлопних труб; і Steve Adams, колишній фахівець по салонах з компанії Aston Martin, який зайнявся повторної обробкою одиночного сидіння у вигляді сідла 1920 року і фарбуванням Illusion Race.
Для ручного управління були обрані мінімалістичні важелі зчеплення і гальма Galfer, і головний гальмівний циліндр Rizoma. Також була встановлена регульована задня підвіска від HyperPro.
Яскравим акцентом стали різні компоненти і панелі з карбоновою обробкою, що додало дизайну відчуття легкості, при цьому були збережені такі оригінальні деталі, як рік 1901 на бічній панелі.
Після таких численних модифікацій стандартної моделі Scoutі втіленням ідеї команди про більш спортивну версію байка, яка при цьому зберігає свій оригінальний вигляд, залишилося лише нанести фінальний унікальний штрих. І команда розробила ексклюзивний логотип Road Runner.
Powered by Froala Editor