2019-10-23
22 жовтня в Міннеаполісі компанія Indian Motorcycle підняла планку для американських мотоциклів, анонсувавши свій найпотужніший двигун - PowerPlus. Абсолютно новий 1769 см3 (108 ci) V-twin з рідинним охолодженням видає 121 к.с. (90.1 кВт) і 178 Нм крутного моменту, тим самим встановлюючи кардинально новий стандарт для американських V-образних двоциліндрових двигунів.
PowerPlus став серцем нового мотоцикла Indian Challenger - абсолютно нової моделі з фіксованим обтічником. Challenger розроблений з використанням новітніх технологій компанії Indian Motorcycle, що зробило цей байк найкрутішим серед існуючих американських мотоциклів з двигуном V-twin. Свою назву новий мотор отримав на честь моделі Indian PowerPlus, яка випускалася з 1916 по 1924 роки.
"Нашим інженерам було кинуто справжній виклик - щось менше, ніж кращий дизайн і функціонал у своїй категорії просто не піде у виробництво. І новий двигун доводить, що вони впоралися із завданням" зазначив Стів Меннето, президент компанії Indian Motorcycle. "Ми присвятили дуже багато часу проектування, розробки та тестування, щоб упевнитися, що це найкращий V-подібний двоциліндровий двигун з рідинним охолодженням. І я неймовірно пишаюся нашою командою і цим неймовірним мотором."
Двигун PowerPlus взяв деякі риси у 1133 см3 V-twin моделі Scout, включаючи дизайн з верхнім розташуванням розподілвалів і чотирма клапанами на циліндр. Але на цьому схожість закінчується.
Новий мотор оснащений шестиступінчастою коробкою передач, а також з'явилася асистент-система, що дозволяє знизити силу, прикладену для вичавлювання зчеплення. Крім того, три режими водіння дозволяють байкеру налаштувати карту дросельної заслінки під власні уподобання. Нові технології також включають гідравлічні компенсатори теплового зазору клапанів і гідравлічні натяжители ланцюга распредвала, що полегшує обслуговування і підвищує надійність.
PowerPlus тестувався і налагоджувався за допомогою однієї з найбільш ретельних програм налагодження і випробувань в індустрії, напрацювавши понад мільйон тестових миль, а також тестувався на передовому динамометричному стенді і напрацював понад 250000 миль в ходових випробуваннях.
"Просто неможливо створити супер Баггер без мотора, який би набагато перевершував інші двигуни свого класу. Це і стало стимулом для створення PowerPlus" говорить Джон Каллаган, віце-президент з проектування. "Ми розробили найоригінальніший V-twin, а потім місяць за місяцем, година за годиною піддавали його складним випробуванням, щоб переконатися, що він впоратися з усіма вимогами. В результаті вийшов винятковий продукт."
Характеристики двигуна PowerPlus:
Powered by Froala Editor