Модель Indian Springfield - класичний американський мотоцикл, створений для дальніх доріг. Продумана для максимального комфорту посадка райдера, рама від туринга і потужний двигун дозволяють здійснювати на байці тривалі вояжі, які не відчуваючи ні найменшого незручності. Це модель ідеально підійде для всіх прихильників класики і остаточно підкорить райдерів своєї сучасної високотехнологічної «начинкою».
Особливості дизайну мотоцикла
Indian Springfield - це великий американський байк в класичному розумінні цього слова. Він віддає данину олдскульний байкам великою кількістю хромованих елементів в обробці, швидкознімним вітровим склом, преміальним сідлом з натуральної високоякісної шкіри і змістовної панеллю приладів, яка виконана в кращих традиціях жанру. Ще одна деталь, що підкреслює приналежність Indian Springfield до дорожніх мотоциклів, призначеним для тривалих подорожей (беггер) - жорсткі бічні кофри в стандартній комплектації, в які помістяться всі необхідні дрібниці. Моделі 2018 року представлені в трьох розфарбовуваннях: чорної, і двох комбінованих - чорно-зеленої і чорно-червоній.
Монументальний зовнішній вигляд даного байка поєднується з чудовими їздовими характеристиками і передовими технологіями.
Технічні характеристики мотоцикла Indian Springfield
«Начинка» мотоцикла продумана, підібрана і сконструйована так, щоб всі поїздки на ньому були максимально комфортними. Центральним елементом конструкції є потужний V-подібний двигун Thunder Stroke 111 об'ємом 1811 см3 зі значною тягою крутного моменту - 161,6 Нм при 3000 оборотах на хвилину і класичним повітряним охолодженням. А це означає, що байк забезпечений відмінним запасом потужності і в будь-який момент райдер може цим скористатися, наприклад, стартувати зі світлофора або піти на обгін на трасі. Двигун встановлений в алюмінієву раму і має електронні дросельні заслінки.
Безпека їзди і стійкість «Індіан Спрінгфілд» забезпечує система ABS, встановлена на гальма. Вона здатна захистити від падіння навіть у випадках різкого аварійного гальмування. Якщо говорити про самих гальмах, то передній являє собою подвійний плаваючий гальмівний диск діаметром 300 мм і чотирьохпоршневими супорт, задній - одинарний гальмівний диск діаметром 300 мм і двухпоршневой супорт.
Ця модель мотоцикла серійно обладнана дистанційним запуском без ключа: щоб стартувати, ключ навіть не знадобиться витягати з кишені. Класична система підвісок Indian Springfield: передня підвіска - телескопічна вилка 119 мм з картриджем 46 мм і з пружинами прогресивної жорсткості і задня підвіска - одиночний амортизатор 94 мм з механічним регулюванням преднатяга пружин, налаштована на прогресивну відпрацювання дорожнього полотна і забезпечує високу плавність ходу, яка характерна для великих і важких беггер.
До речі, якщо говорити про вагу, то у цього байка він становить 371 кг, з повністю заправленим баком цей параметр збільшується до 386 кг. Обсяг бензобака - 20,8 л, а це значить, що палива вистачить на багато кілометрів шляху і не доведеться перериватися на пошуки АЗС.
Модель Indian Springfield останнього року випуску тепер має три режими водіння і функцію деактивації заднього циліндра.
Двигун і Трансмісія | |
---|---|
Діаметр і хід поршня | 101 мм x 113 мм |
Коефіцієнт стиснення | 9.5:1 |
Об'єм двигуна | 1811 см3 |
Зчеплення | багатодискове, в масляній ванні |
Паливна система | замкнута система уприскування палива / діаметр 54 мм |
Двигун | Thunder Stroke® 111 |
Вихлопна система | роздільний подвійний вихлоп |
Передавальне число (1я) | 9.403 : 1 |
Передавальне число (2я) | 6.411 : 1 |
Передавальне число (3я) | 4.763 : 1 |
Передавальне число (4я) | 3.796 : 1 |
Передавальне число (5я) | 3.243 : 1 |
Передавальне число (6я) | 2.789 : 1 |
Потужність | н/д |
Обертаючий момент+ | 161.6 Нм |
Обороти при максимальному моменті | 3000 об/хв |
Вторинна передача | шестерні |
Первинна передача | 2.2 : 1 |
Розміри | |
---|---|
Обсяг бензобака | 20.8 л |
Дорожній просвіт | 142 мм |
Максимально допустима маса | 628 кг |
Кут крену | 31° |
Висота | 1442 мм |
Довжина | 2583 мм |
Ширина | 1000 мм |
Кут рульової колонки/виліт колеса | 25° / 133 мм |
Висота по сідлу | 660 мм |
Суха вага/споряджена маса | 364 кг / 379 кг |
Колісна база | 1701 мм |
Гальмівна система | |
---|---|
Переднє гальмо | два 4х поршневих супорта з плаваючими гальмівними дисками 300 мм |
Заднє гальмо | один 2х поршневий супорт з плаваючим гальмівним диском 300 мм |
Шини/колеса | |
---|---|
Шина передня | Dunlop® Elite 3 130/90B16 73H |
Диск передній | Cast 16 in x 3.5 in |
Шина задня | Dunlop® Elite 3 Multi-Compound 180/60R16 80H |
Диск задній | Cast 16 in x 5 in |
Підвіска | |
---|---|
Діаметр пера вилки | 46 мм |
Передня підвіска | телескопічна вилка, картриджного типу |
Задня підвіска | моно амортизатор з пневмо регулюванням жорсткості |
Довжина ходу | 114 мм |
Особливості | |
---|---|
Колір/графіка | Thunder Black; Steel Gray over Burgundy Metallic; Metallic Jade over Thunder Black |
Датчики | Електронний спідометр з одометром, встановлений на бензобаку; подвійний лічильник пробігу; цифровий тахометр; датчик температури повітря; датчик рівня палива; датчик середньої економії палива; заряд акумулятора; датчик положення передачі; годинник; індикатор несправності; датчик рівня нагріву рукояток керма (при наявності рукояток з підігрівом); датчик низького рівня тиску масла; 9 LED індикатори: круїз контроль включений, круїз контроль встановлений, ближній і дальнє світло, сигнал повороту, ABS, перевірити двигун, показник MHP або км / год; електронний паливний датчик, встановлений на бензобаку, з LED індикатором низького рівня палива. |
Мультимедійна система | н/д |
Освітлювальні прилади | Центральна фара, бічні фари / заднє світло / стопи, поворотники, підсвічування номерного знака, підсвічування індикаторів на спідометрі |
Стандартна комплектація | Швидкознімне вітрове скло, шкіряні сидіння, жорсткі кофри з замком на дистанційному управлінні, передні дуги, контроль тиску в шинах, ABS, круїз контроль, запалювання без ключа, значок з написом Indian® на бензобаку |