Indian Scout - ще один популярний представник сімейства Indian. На відміну від інших, в більшості своїй олдскульних мотоциклів бренду, «Скаут» - полегшений міської байк, на якому вийде вдало маневрувати на вузьких вулицях і вже точно не боятися пробок.
Перша модель під назвою Indian Scout побачила світ ще в 1920 році, але через низку причин через 20 років випуск повністю припинився. І тільки в 2015 році компанія Polaris, нова власниця бренду, представила легендарний байк в його зміненому сучасному втіленні.
Особливості дизайну мотоцикла
«Індіан Скаут» - байк нового поколения, призначення для Зручне пересування по місту. У его дізайні мало что залиша від моделі 1920 року. Олдскульні елементи замініліся Сучасний рішеннями, спрямованостей на ті, щоб КОЖЕН райдер МІГ відчуваті собі абсолютною частина міського потоку. Ну а головні особлівістю байка стала Полеглих алюмінієва рама, что спріяє комфортній їзді, підвіщеної маневреності и чудовим дінаміці Розгон.
Їздові характеристики и «начинка» «Скаута» залішаються такоже на вісоті, що не відстаючі від вдалого дизайнерський решение.
Технічні характеристики мотоцикла Indian Scout
На модель встановлений класичний V-подібний двигун об'ємом 1100 см3 з чудовими характеристиками: 97,7 Н * м при 5900 оборотах на хвилину. Такий високий показник був досягнутий завдяки сучасним технологіям і вдалим інженерним рішенням. Плюсом «Скаута» є також рідинне охолодження двигуна, що дозволяє економити паливо за рахунок стабільного теплового режиму двигуна і захисту його від перегріву. Також мотор мотоцикла оснащений балансирними валами, які сприяють відсутності зайвого навантаження на картер (піддон) і вібрації в цілому.
Якщо говорити про паливній системі, бензобак Indian Scout має обсяг 12,5 л, що цілком достатньо для міських поїздок. Здійснення приводу дросельної заслінки у мотоцикла відбувається за допомогою електроніки. Це допомагає більш точно дозувати паливо і уникнути додаткових витрат.
Приємне доповнення до стандартної системи гальм байка - антиблокувальна гальмівна система (ABS). Завдяки їй мотоцикл збереже стійкість навіть при екстреному гальмуванні, а його колеса залишаться надійно зчеплені з дорожнім покриттям. Легкого і швидкого гальмування навіть на великій швидкості сприяють також великі діаметри гальмівних дисків - 298 мм як спереду, так і ззаду.
Ще одна перевага, яке виділяє «Скаут» з ряду дорожніх средневесовой круизеров - значна м'якість і комфорт підвіски. Завдяки її великим ходу (передня - 120 мм, задня 76 мм), райдер не відчуватимете незручностей дороги навіть під час поїздки по неякісному дорожньому покриттю.
Мотоцикл має низьку посадку по сідла - 643 мм, що дозволяє байку бути більш маневреним, а ергономічне сідло з натуральної шкіри надає додатковий комфорт. Завдяки допустимому куті нахилу в 30 градусів, райдер може «спортивно» проходити повороти.
На Scout встановлені високопрофільні колеса, які дозволяють моделі не деформувати диски при ударах і нерівностях траси. Для більшої маневреності і швидкості була продумана і колісна база мотоцикла, її довжина - 1562 мм.
Двигун і Трансмісія | |
---|---|
Діаметр і хід поршня | 99 мм x 73.6 мм |
Коефіцієнт стиснення | 10.7:1 |
Об'єм двигуна | 1133 см3 |
Зчеплення | багатодискове, в масляній ванні |
Паливна система | замкнута система уприскування палива / діаметр 60 мм |
Двигун | V-Twin з рідинною системою охолодження |
Вихлопна система | роздільний подвійний вихлоп |
Передавальне число (1я) | 10.926 : 1 |
Передавальне число (2я) | 7.427 : 1 |
Передавальне число (3я) | 5.918 : 1 |
Передавальне число (4я) | 5.022 : 1 |
Передавальне число (5я) | 4.439 : 1 |
Передавальне число (6я) | 4.087 : 1 |
Потужність | 100 кс (74.7 кВт) |
Обертаючий момент+ | 97.7 Нм |
Обороти при максимальному моменті | 6000 об/хв |
Вторинна передача | шестерні |
Первинна передача | 2.357 : 1 |
Розміри | |
---|---|
Обсяг бензобака | 12.5 л |
Дорожній просвіт | 135 мм |
Максимально допустима маса | 449 кг |
Кут крену | 31° |
Висота | 1207 мм |
Довжина | 2222 мм |
Ширина | 880 мм |
Кут рульової колонки/виліт колеса | 29° / 120 мм |
Висота по сідлу | 656 мм |
Суха вага/споряджена маса | 242 кг / 249 кг |
Колісна база | 1562 мм |
Гальмівна система | |
---|---|
Переднє гальмо | один 2х поршневий супорт з гальмівним диском 298 мм |
Заднє гальмо | один 1х поршневий супорт з гальмівним диском 298 мм |
Шини/колеса | |
---|---|
Шина передня | Pirelli Night Dragon 130/90B16 67H |
Диск передній | Cast 16 in x 3.5 in |
Шина задня | Pirelli Night Dragon 150/80B16 77H |
Диск задній | Cast 16 in x 3.5 in |
Підвіска | |
---|---|
Діаметр пера вилки | 41 мм |
Передня підвіска | телескопічна вилка, картриджного типу |
Задня підвіска | подвійний амортизатор |
Довжина ходу | 76 мм |
Особливості | |
---|---|
Колір/графіка | Thunder Black; Thunder Black (ABS); Metallic Jade (ABS); Deep Water Metallic (ABS); Willow Green / Ivory Cream (ABS); Indian Motorcycle® Red / Thunder Black (ABS) |
Датчики | Цифровий тахометр, одометр, лічильник пробігу, датчик температури двигуна і індикатор низького рівня палива |
Мультимедійна система | н/д |
Освітлювальні прилади | центральна фара, заднє світло / стопи, поворотники, підсвічування номерного знака, підсвічування спідометра і світлові покажчики |
Стандартна комплектація | н/д |