Новітня модель бренду Indian - FTR 1200 успішно дебютувала 2 жовтня 2018 року в Кельні в рамках шоу Intermot. Новинка являє собою «одорожнену» версію гоночного байка Indian Scout FTR 750, який став лідером в національній серії American Flat Track 2017.
FTR 1200 відрізняється від інших моделей своїм зовнішнім виглядом, який дуже далекий від дизайну класичних моделей бренду. Але, в першу чергу, нововведенням є те, що байк побудований на абсолютно новій платформі і має в своїй основі інший мотор, кардинально відрізняється від базового двигуна, встановленого на більшості моделей Indian.
Особливості дизайну мотоцикла
Indian - FTR 1200 представлено в декількох забарвленнях: класичний чорний байк і топ-версії, дві з яких мають червоно-сіру і титаново-чорну колірні схеми, а також версія, що копіює гоночного Indian FTR 750 Race-Replica.
Мотоцикл являє собою дорожню версію флет-трекера, причому про спорідненість з останнім нагадує абревіатура в назві. FTR або Flat Track Racing означає перегони по ґрунтовому овальному треку. Але встановлені на байк спеціально розроблені для нього шини Dunlop все ж призначені для їзди по асфальту, хоч і імітують «грязьовий» протектор. Особливістю моделі є полегшена рама, зроблена з труб круглого перетину. Вона робить байк більш легким і маневреним, тому на ньому особливо приємно кататися по міських вулицях.
Технічні характеристики мотоцикла Indian FTR 1200
В основі нового байка - решітчаста рама, в якій захований новий двигун V2 об'ємом 1203 см3 з кутом розвалу 60 градусів. Мотор короткоходний (діаметр циліндра - 102 мм, хід поршня - 73,6), має в своїй конструкції велику кількість магнію, а також відрізняється чудовими показниками: 122 к.с. і 115 Нм при максимальних обертах - 3000 в хвилину.
Також мотоцикл має досить високе сидіння (841 мм), довжину - 2286 мм і висоту - 1297 мм. Розмірність переднього колеса становить 120/70 R19, заднього - 150/80 R18.
FTR 1200 оснащений передньою регульованою підвіскою і аналоговими приладами, а саме: спідометром, тахометром з покажчиком рівня палива, запасом ходу, одометром і положенням передачі. Мотоцикл також обладнаний діодною світлотехнікою, системою ABS, що забезпечує хороше зчеплення з дорогою навіть при аварійному гальмуванні, і круїз-контролем.
Якщо говорити про гальмівну систему моделі, то вона складається з двох гальм: переднього - два 4-поршневих супорта з плаваючими гальмівними дисками по 300 мм і заднього - один 2-поршневий супорт з плаваючим гальмівним диском 300 мм.
Суха вага мотоциклу складає 221 кг, вага зі спорядженою масою - 230 кг.
Двигун і Трансмісія | |
---|---|
Діаметр і хід поршня | 102 мм x 73.6 мм |
Коефіцієнт стиснення | 12.5:1 |
Об'єм двигуна | 1203 см3 |
Зчеплення | багатодискове, в масляній ванні; система запобігання занесення заднього колеса при різкому скиданні обертів |
Паливна система | замкнута система уприскування палива / діаметр 60 мм |
Двигун | V-Twin з 2 головками циліндрів розподільного валу, з верхнім розташуванням розподільного вала; 4 клапани на циліндр |
Вихлопна система | 2-1-2 |
Передавальне число (1я) | 2.769 : 1 |
Передавальне число (2я) | 1.882 : 1 |
Передавальне число (3я) | 1.500 : 1 |
Передавальне число (4я) | 1.273 : 1 |
Передавальне число (5я) | 1.125 : 1 |
Передавальне число (6я) | 1.036 : 1 |
Потужність | 123 кс (91.7 кВт) |
Обертаючий момент+ | 117.9 Нм |
Обороти при максимальному моменті | 6000 об/хв |
Вторинна передача | 2.882 : 1 |
Первинна передача | шестерні |
Розміри | |
---|---|
Обсяг бензобака | 12.9 л |
Дорожній просвіт | 183 мм |
Максимально допустима маса | 430 кг |
Кут крену | |
Висота | 1297 мм |
Довжина | 2286 мм |
Ширина | 850 мм |
Кут рульової колонки/виліт колеса | 26.3° / 130 мм |
Висота по сідлу | 840 мм |
Суха вага/споряджена маса | 221 кг / 230 кг |
Колісна база | 1524 мм |
Гальмівна система | |
---|---|
Переднє гальмо | двох-дисковий, 4х поршневий супорт з гальмівним диском 320мм х t5 |
Заднє гальмо | одно-дисковий, 2х поршневий супорт з гальмівним диском 265мм x t5 |
Шини/колеса | |
---|---|
Шина передня | Dunlop® DT3-R Radial, 120/70R19 60V |
Диск передній | Cast 19 in x 3 in |
Шина задня | Dunlop® DT3-R Radial, 150/70R18 |
Диск задній | Cast 18 in x 4.25 in |
Підвіска | |
---|---|
Діаметр пера вилки | 43 мм |
Передня підвіска | перевернута телескопічна вилка, картриджного типу |
Довжина ходу | 150 мм |
Задня підвіска | моно амортизатор |
Довжина ходу | 150 мм |
Особливості | |
---|---|
Колір/графіка | Thunder Black |
Датчики | 4" аналоговий датчик |
Мультимедійна система | н/д |
Освітлювальні прилади | LED фара / заднє світло / стопи / поворотники |
Стандартна комплектація | USB порт для швидкої зарядки, ABS, круїз контроль |