Новітня модель бренду Indian - FTR 1200 успішно дебютувала 2 жовтня 2018 року в Кельні в рамках шоу Intermot. Новинка являє собою «одорожненную» версію гоночного байка Indian Scout FTR 750, який став лідером в національній серії American Flat Track 2017.
FTR 1200 відрізняється від інших «індіанців» своїм зовнішнім виглядом, який дуже далекий від дизайну класичних моделей бренду. Але, в першу чергу, нововведенням є те, що байк побудований на абсолютно новій платформі і має в своїй основі інший мотор, кардинально відрізняється від базового двигуна, встановленого на більшості моделей Indian.
Особливості дизайну мотоцикла
«Індіан ФТР 1200» представлено в декількох забарвленні: класичний чорний байк і топ-версії, дві з яких мають червоно-сіру і титаново-чорну колірні схеми, а також версія, що копіює гоночний Indian FTR 750 окрас Race-Replica.
Мотоцикл являє собою дорожню версію флет-трекера, причому про спорідненість з останнім нагадує абревіатура в назві. FTR або Flat Track Racing означає гонки на селевому овалі. Але встановлені на байк спеціально розроблені для нього шини Dunlop все ж призначені для їзди по асфальту, хоч і імітують «грязьовий» протектор. Особливістю моделі є полегшена рама, зроблена з труб круглого перетину. Вона робить байк більш легким і маневреним, тому на ньому особливо приємно кататися по міських вулицях.
Технічні характеристики мотоцикла Indian FTR 1200
В основі нового байка - решітчаста рама, в якій захований новий двигун V2 об'ємом 1203 см3 з кутом розвалу 60 градусів. Мотор короткоходний (діаметр циліндра - 102 мм, хід поршня - 73,6), має в своїй конструкції велику кількість магнію, а також відрізняється чудовими показниками: 122 к.с. і 115 Нм при максимальних обертах - 3000 в хвилину.
Також мотоцикл має досить високу сидіння (841 мм), довжину - 2286 мм і висоту - 1297 мм. Розмірність переднього колеса становить 120/70 R19, заднього - 150/80 R18.
FTR 1200 оснащений передньою регульованою підвіскою і аналоговими приладами, а саме: спідометром, тахометром з покажчиком рівня палива, запасом ходу, одометром і положенням передачі. Мотоцикл також обладнаний діодним світлотехнікою, що відключається системою ABSЮ забезпечує хороше зчеплення з дорогою навіть при аварійносм гальмуванні і круїз-контролем. Мультимедійна система, встановлена на мотоциклі, також вражає, адже тут є все, що може знадобитися в дорозі: 7 "сенсорна панель Ride Command, що включає годинник, температура повітря, напрямок, аудіоінформаціонний дисплей, стан ТЗ, Bluetooth для телефону і гарнітури, можливість вибір режиму водіння, карта / навігатор.
Якщо говорити про гальмівній системі моделі, то вона складається з двох гальм: переднього - два 4-поршневих супорта з плаваючими гальмівними дисками по 300 мм і заднього - один 2-поршневий супорт з плаваючим гальмівним диском 300 мм.
Суха вага мотоцикла складає 367 кг, вага зі спорядженої масою - 381 кг.
Двигун і Трансмісія | |
---|---|
Діаметр і хід поршня | 101 мм x 113 мм |
Коефіцієнт стиснення | 9.5:1 |
Об'єм двигуна | 1203 см3 |
Зчеплення | багатодискове, в масляній ванні |
Паливна система | замкнута система уприскування палива / діаметр 54 мм |
Двигун | Thunder Stroke® 111 |
Вихлопна система | роздільний подвійний вихлоп |
Передавальне число (1я) | 9.403 : 1 |
Передавальне число (2я) | 6.411 : 1 |
Передавальне число (3я) | 4.763 : 1 |
Передавальне число (4я) | 3.796 : 1 |
Передавальне число (5я) | 3.243 : 1 |
Передавальне число (6я) | 2.789 : 1 |
Потужність | н/д |
Обертаючий момент+ | 161.6 Нм |
Обороти при максимальному моменті | 3000 об/хв |
Вторинна передача | шестерні |
Первинна передача | 2.2 : 1 |
Розміри | |
---|---|
Обсяг бензобака | 20.8 л |
Дорожній просвіт | 142 мм |
Максимально допустима маса | 628 кг |
Кут крену | 31° |
Висота | 1390 мм |
Довжина | 2571 мм |
Ширина | 1000 мм |
Кут рульової колонки/виліт колеса | 25° / 150 мм |
Висота по сідлу | 660 мм |
Суха вага/споряджена маса | 367 кг / 381 кг |
Колісна база | 1668 мм |
Гальмівна система | |
---|---|
Переднє гальмо | два 4х поршневих супорта з плаваючими гальмівними дисками 300 мм |
Заднє гальмо | один 2х поршневий супорт з плаваючим гальмівним диском 300 мм |
Шини/колеса | |
---|---|
Шина передня | Dunlop® Elite 3 130/90B16 73H |
Диск передній | Cast 16 in x 3.5 in |
Шина задня | Dunlop® Elite 3 Multi-Compound 180/60R16 80H |
Диск задній | Cast 16 in x 5 in |
Підвіска | |
---|---|
Діаметр пера вилки | 46 мм |
Передня підвіска | телескопічна вилка, картриджного типу |
Задня підвіска | моно амортизатор з пневмо регулюванням жорсткості |
Довжина ходу | 114 мм |
Особливості | |
---|---|
Колір/графіка | Thunder Black; Deep Water Metallic / Dirt Track Tan; Thunder Black / Ivory Cream |
Датчики | приладова панель: спідометр, тахометр з покажчиком рівня толива, запасом ходу, одометром і положенням передачі. 15 LED індикатори: круїз контроль включений, круїз контроль встановлений, ближній і дальнє світло, сигнал повороту, ABS, перевірити двигун, низький тиск в шинах, низький рівень палива, низький заряд акумулятора, система безпеки, низький рівень тиску масла і показник MHP або км / год. |
Мультимедійна система | 7" сенсорна панель Ride Command® включаючи годинники; температура повітря; напрямок; аудіо інформаційний дисплей; код неполадки; стан ТЗ (тиск в шинах, заряд, години роботи двигуна, заміна масла); інформація (швидкість, запас палива, об / хв, становище передачі); інформація на 2 маршрути (запас палива, милі, середня економія палива, поточна економія палива, середня швидкість); дані про поїздку (напрямок, час руху, час зупинки, висота над рівнем моря, зміна висоти над рівнем моря); стан Bluetooth для телефону і гарнітури; вибір режиму водіння; карта / навігатор |
Освітлювальні прилади | галогенні |
Стандартна комплектація | 7" сенсорна панель Ride Command® з навігатором, що механічно регулюється вітрове скло, фари дальнього світла, передні дуги, шкіряні сидіння, контроль тиску в шинах, жорсткі кофри з замком на дистанційному управлінні, вибір режиму водіння, деактивація заднього циліндра, ABS, круїз контроль , запалювання без ключа, 100 Вт аудіо система з AM / FM, USB, Bluetooth, порт для смартфона |