

Indian Chieftain 2018 року випуску - чудовий кастом-турер від компанії Polaris, який є живим втіленням так званої «американської мрії». Виконаний у стилі 40-х років минулого століття Chieftain поєднав в собі сучасні досягнення та передові технології, які роблять кожну поїздку на мотоциклі максимально комфортною, будь-то поїздка в міських умовах або на трасі.
Особливості дизайну мотоцикла
Дизайн першої моделі «Індіан Чіфтейн» 2014 року розробляв Грег Брю, колишній творець образу Rolls-Royce Phantom. Дизайнер заклав в мотоцикл характерні риси предків: заднє колесо, приховане кофрами, великі роздуті крила і інші стилістичні особливості, які були популярні в кінці 40-х років ХХ століття. Характерною рисою моделі став обтічник, стилізований під залізничний локомотив 50-х років. Він як не можна краще підійшов байку таких величезних параметрів. Рама мотоцикла виконана з алюмінію, має литі і ковані компоненти і органічно вписується в загальний дизайн. Модель 2018 року виглядає трохи менше і компактніше за рахунок зменшення передньої частини і більш сучасного стилю.
Модель обладнана всім необхідним для далеких мотоподорож. Жорсткі місткі захищені від вологи кофри з функцією дистанційного закриття, передній відсік для зберігання різних дрібниць, які можуть стати в нагоді в дорозі, USB порт для смартфона і MP3 плеєра, можливість електричного регулювання вітрового скла, сидіння воістину королівських розмірів - все призначене для того, щоб райдер Чи не відчуваєте незручностей тривалої поїздки.
Технічні характеристики мотоцикла Indian Chieftain
«Серцем» байка є унікальний мотор серії Thunder Stroke 111 об'ємом 1811 см3, потужність якого - 100 л. с. Крутний момент Indian Chieftain становить 161,1 Н / м при максимальних 3000 оборотів в хвилину. Крім того, байк має 6-ступінчасту механічну коробку передач. Спеціальна опція мотоцикла - пуск / стоп двигуна без ключа.
Передня підвіска моделі - телескопічна вилка картриджного типу, задня - моноамортизатор з пневморегуліровкой жорсткості. Таке поєднання дозволяє відпрацювати всі вади дорожнього полотна і з комфортом пересуватися по шосе.
Гальмівна система байка складається з переднього і заднього гальм: перший - два 4-поршневих супорта з плаваючими гальмівними дисками 300 мм, другий - один 2-поршневий супорт з плаваючим гальмівним диском 300 мм. Крім цього, на мотоциклі встановлена система ABS, що дозволяє зберегти стійкість і керованість байка навіть при екстреному гальмуванні.
Паливна система мотоцикла Indian Chieftain також продумана до дрібниць. Класичний бензобак об'ємом 20,8 л дозволить долати великі відстані без необхідності відвідувати АЗС. Байк має замкнутою системою впорскування палива діаметром 54 мм.
Довжина колісною базою мотоцикла складає 1668 мм. Chieftain обладнаний високопрофільними колесами з передньої шиною Dunlop American Elite 130 / 60B19 61H і задньої - Dunlop Elite 3 Multi-Compound 180 / 60R16 80H.
Суха вага байка складає 358 кг, вага зі спорядженої масою - 373 кг. Мотоцикл також володіє системою круїз-контролю, що дозволяє райдеру підтримувати постійну швидкість, не піклуючись про педалі газу.
| Двигун і Трансмісія | |
|---|---|
| Діаметр і хід поршня | 101 мм x 113 мм |
| Коефіцієнт стиснення | 9.5:1 |
| Об'єм двигуна | 1811 см3 |
| Зчеплення | багатодискове, в масляній ванні |
| Паливна система | замкнута система уприскування палива / діаметр 54 мм |
| Двигун | Thunder Stroke® 111 |
| Вихлопна система | роздільний подвійний вихлоп |
| Передавальне число (1я) | 9.403 : 1 |
| Передавальне число (2я) | 6.411 : 1 |
| Передавальне число (3я) | 4.763 : 1 |
| Передавальне число (4я) | 3.796 : 1 |
| Передавальне число (5я) | 3.243 : 1 |
| Передавальне число (6я) | 2.789 : 1 |
| Потужність | н/д |
| Обертаючий момент+ | 161.6 Нм |
| Обороти при максимальному моменті | 3000 об/хв |
| Вторинна передача | шестерні |
| Первинна передача | 2.2 : 1 |
| Розміри | |
|---|---|
| Обсяг бензобака | 20.8 л |
| Дорожній просвіт | 130 мм |
| Максимально допустима маса | 628 кг |
| Кут крену | 31° |
| Висота | 1385 мм |
| Довжина | 2506 мм |
| Ширина | 1000 мм |
| Кут рульової колонки/виліт колеса | 25° / 150 мм |
| Висота по сідлу | 650 мм |
| Суха вага/споряджена маса | 358 кг / 373 кг |
| Колісна база | 1668 мм |
| Гальмівна система | |
|---|---|
| Переднє гальмо | два 4х поршневих супорта з плаваючими гальмівними дисками 300 мм |
| Заднє гальмо | один 2х поршневий супорт з плаваючим гальмівним диском 300 мм |
| Шини/колеса | |
|---|---|
| Шина передня | Dunlop® American Elite 130/60B19 61H |
| Диск передній | Cast 19 in x 3.5 in |
| Шина задня | Dunlop® Elite 3 Multi-Compound 180/60R16 80H |
| Диск задній | Cast 16 in x 5 in |
| Підвіска | |
|---|---|
| Діаметр пера вилки | 46 мм |
| Передня підвіска | телескопічна вилка, картриджного типу |
| Задня підвіска | моно амортизатор з пневмо регулюванням жорсткості |
| Довжина ходу | 114 мм |
| Особливості | |
|---|---|
| Колір/графіка | Steel Gray |
| Датчики | приладова панель: спідометр, тахометр з покажчиком рівня толива, запасом ходу, одометром і поточної передачею. 15 LED індикатори: круїз контроль включений, круїз контроль встановлений, ближній і дальнє світло, сигнал повороту, ABS, перевірити двигун, низький тиск в шинах, низький рівень палива, низький заряд акумулятора, система безпеки, низький рівень тиску масла і показник MHP або км / год. |
| Мультимедійна система | 7" сенсорна панель, включаючи годинники; температура повітря; аудіо інформаційний дисплей; індикатор несправності; стан ТЗ (тиск в шинах, напруга, години роботи двигуна, заміна масла); інформація (швидкість, запас палива, об / хв, положення передачі); інформація на 2 маршрути (запас палива, милі, середня економія палива, поточна економія палива, середня швидкість); стан Bluetooth для телефону і гарнітури; вибір режиму водіння |
| Освітлювальні прилади | галогенні |
| Стандартна комплектація | 7" сенсорна панель, що механічно регулюється вітрове скло, сидіння з вінілу, вибір режиму водіння, деактивація заднього циліндра, ABS, круїз контроль, запалювання без ключа, 100 Вт аудіо система з AM / FM, Bluetooth, USB, порт для смартфона |
