Модель Indian Chief - це ідеальний байк для тих, хто без розуму від олдскульних мотоциклів, але при цьому не готовий пожертвувати своїм комфортом під час тривалих поїздок. Шикарний круизер виконаний в дусі впізнаваного стилю «індіанців» із застосуванням новітніх технологій і використанням сучасної «начинки».
Особливості дизайну мотоцикла
Зовні байк «Індіан Чіф» нагадує класичні американські ретро-байки. Багато в чому цьому сприяють значні витягнуті вниз крила і значна кількість хромованих деталей. Подвійні патрубки вихлопної системи значно винесені з боків і вдало доповнюють загальний дизайн мотоцикла. Особливий комфорт забезпечують сидіння, виконане з натуральної високоякісної шкіри, і змонтований на Каплевидний баку багатофункціональний цифровий дисплей, на якому відображаються показники швидкості, оборотів, заряду акумулятора, пробігу, залишку палива, час. Крім того, на байк встановлені датчики температури повітря, середньої економії палива і низького рівня тиску масла. Мотоцикл також оснащений системою круїз-контролю, що допомагає підтримувати постійну швидкість.
Особливістю даної моделі є те, що в ній відсутня ключ запалювання: мотор можна завести простим натисканням кнопки.
Технічні характеристики мотоцикла Indian Chief
Байк укомплектований ідеально відповідним для моделі сучасним двигуном Thunder Stroke 111 об'ємом 1811 см3, який забезпечує мотоциклу значну тягу крутного моменту - 161.6 Hм всього при 3000 оборотах на хвилину. Амортизатори з прогресивною характеристикою і ходом роблять підвіску байка особливо м'якою і сприяють комфортній їзді. Передня підвіска Indian Chief - телескопічна вилка картриджного типу, задня - моноамортизатор. Таке поєднання дозволяє із зручністю і легкістю долати великі відстані навіть на дорогах з поганим покриттям. Ремінний привід головної передачі відрізняється особливою безшумністю роботи, він надійний і невибагливий в обслуговуванні.
Стійкість байка забезпечує встановлена на ньому система ABS, що дозволяє водієві не турбуватися про свою безпеку навіть у випадках екстреного гальмування. В цілому гальмівна система являє собою ідеальний симбіоз переднього (два 4-поршневих супорта з плаваючими гальмівними дисками по 300 мм кожен) і заднього (один 2-поршневий супорт з плаваючими гальмівним диском 300 мм) гальм.
Паливна система мотоцикла також вражає. Класичний каплевідний бензобак об'ємом в 20,8 літрів дозволяє успішно долати великі відстані навіть при відсутності на них заправних станцій. Байк має замкнуту систему впорскування палива діаметром 54 мм.
Окремо слід сказати про колісну базу байка, довжина якої - 1730 мм. Продумана і вдало спроектована геометрія ходової частини моделі забезпечує мотоцикл плавністю ходу і хорошою стійкістю. Indian Chief обладнаний класичними спицованими високопрофільними колесами з шинами Dunlop Elite.
Суха вага байка складає 338 кг, максимальна вага зі спорядженням - 352 кг. Висота по сідлу становить 660 мм, що робить байк особливо зручним для водіння людям високого і середнього зросту. Для їзди в темний час доби або в тумані на мотоциклі встановлені ближнє і дальнє світло, а також є сигнал повороту.
Двигун і Трансмісія | |
---|---|
Діаметр і хід поршня | 101 мм x 113 мм |
Коефіцієнт стиснення | 9.5:1 |
Об'єм двигуна | 1811 см3 |
Зчеплення | багатодискове, в масляній ванні |
Паливна система | замкнута система уприскування палива / діаметр 54 мм |
Двигун | Thunder Stroke 111 |
Вихлопна система | роздільний подвійний вихлоп |
Передавальне число (1я) | 9.403 : 1 |
Передавальне число (2я) | 6.411 : 1 |
Передавальне число (3я) | 4.763 : 1 |
Передавальне число (4я) | 3.796 : 1 |
Передавальне число (5я) | 3.243 : 1 |
Передавальне число (6я) | 2.789 : 1 |
Потужність | н/д |
Обертаючий момент+ | 161.6 Нм |
Обороти при максимальному моменті | 3000 об/хв |
Вторинна передача | 2.2 : 1 |
Первинна передача | шестерні |
Розміри | |
---|---|
Обсяг бензобака | 20.8 л |
Дорожній просвіт | 140 мм |
Максимально допустима маса | 572 кг |
Кут крену | н/д |
Висота | 1176 мм |
Довжина | 2630 мм |
Ширина | 1000 мм |
Кут рульової колонки/виліт колеса | 29° / 155 мм |
Висота по сідлу | 660 мм |
Суха вага/споряджена маса | 338 кг / 352 кг |
Колісна база | 1730 мм |
Гальмівна система | |
---|---|
Переднє гальмо | два 4х поршневих супорта з плаваючими гальмівними дисками 300 мм |
Заднє гальмо | один 2х поршневий супорт з плаваючим гальмівним диском 300 мм |
Шини/колеса | |
---|---|
Шина передня | Dunlop® Elite 3 130/90B16 73H |
Диск передній | Cast 16 in x 3.5 in |
Шина задня | Dunlop® American Elite 180/65B16 81H |
Диск задній | Cast 16 in x 5 in |
Підвіска | |
---|---|
Діаметр пера вилки | 46 мм |
Передня підвіска | телескопічна вилка, картриджного типу |
Задня підвіска | Моно амортизатор |
Довжина ходу | 94 мм |
Особливості | |
---|---|
Колір/графіка | Steel Gray |
Датчики | Електронний спідометр з одометром, встановлений на бензобаку; подвійний лічильник пробігу; цифровий тахометр; датчик температури повітря; датчик рівня палива; датчик середньої економії палива; заряд акумулятора; датчик положення передачі; годинник; код неполадки; датчик рівня нагріву рукояток керма (при наявності рукояток з підігрівом); датчик низького рівня тиску масла; 9 LED індикатори: круїз контроль включений, круїз контроль встановлений, ближній і дальнє світло, сигнал повороту, ABS, перевірити двигун, показник MHP або км / год; електронний паливний датчик, встановлений на бензобаку, з LED індикатором низького рівня палива. |
Мультимедійна система | н/д |
Освітлювальні прилади | н/д |
Стандартна комплектація | ABS, рама з литого алюмінію з вбудованим повітрозабірником, круїз контроль, запалювання без ключа |